החוויה האישית שלי עם קלין 9 clean

לחצו על התמונה לפרטים נוספים

♦ כל האמת על הכולסטרול ואיך להוריד בדרך הטבעית - הצטרפי לסמינר ללא תשלום לחצי כאן

♦ תכנית הליווי איזון לחיים 100 ימים עם דנה ויפית  - יש ללחוץ כאן

יפית אוחנה -בוגרת המרכז לרפואת הרמב"ם אצל ד"ר יוסף גיל שחר

הוכשרתי כיועצת ומנחה לרפואה תזונתית ומלווה בתכנית ניקוי רעלים ל 21 ימים

ועכשיו לסיפור 

 ב 2016 יצאתי לבדוק : "האם אפשר להיראות ולהרגיש טוב יותר תוך 9 ימים בלבד? "

במסגרת הרצון לשפר את חיי בכל תחומי החיים, נחשפתי גם למארז קלין 9 clean, ולכותרת : "האם אפשר להיראות ולהרגיש טוב יותר תוך 9 ימים בלבד? כן " ואחריות 30 יום ללא תנאי על המוצרים. לאחר שקראתי על חברת Forever Living products  ועל המוצרים במארז, הזמנתי 2 מארזי קלין 9, לי ולבן שלי אריאל (בן 23), בנוסף חשבתי מה אני רוצה להשיג והצבתי לעצמי מטרות ורשמתי אותם. (במהלך השנים למדתי, שרישום עוזר להגשים את המטרה ). המטרות שלי:
  • לנקות את הפסולת והרעלים מהגוף ולאפשר לחומרים המזינים שאני אוכלת ביום יום להיספג במיטבם
  • לבצע את כל ההנחיות ולחוות את השימוש במארז קלין 9 למעני, ולמען המטופלים והלקוחות שלי
  • לתמוך באריאל במקביל, שמעוניין להראות ולהרגיש טוב יותר
  • לבדוק האם אני יכולה להרגיש טוב יותר ולהראות טוב יותר ב 9 ימים

בתוך יומיים הגיעו המארזים, החלטנו שאנו נצמדים להנחיות בחוברת כמו תנ״ך, נקרא ונעשה, ראיתי שיש גמישות וניתן להתאים את התוכנית ואת זמני הארוחות בהתאם לסגנון החיים שלנו.   

( רוצים להציץ בחוברת? לחצו כאן)

עוד לא התחלתי וכבר הרגשתי די בטוחה בתהליך, רק חברה שמאמינה במוצריה יכולה להתחייב שאם לא אהיה מרוצה, אוכל לקבל את כספי בחזרה ללא תנאי.(בהמשך תוכלו להיכנס ולקרוא בפרטי פרטים על תכולת המארז), כאן אשתף בחווית הניקוי.

במארז יש את כל מה שצריך לתשעה ימים , 5 אריזות של תוספי מזון איכותיים, חוברת הנחיות ל 9 ימים הכוללת גם טיפים והמלצות לארוחות ושייקים(ניתן לבחור שייק וניל או שוקולד, אנחנו בחרנו שוקולד), יומן רישום, שייקר וסרט מדידה. 

ההמלצה הראשונה -  לפני תחילת תהליך הניקוי, לוקחים יומיים- שלושה, 1/4 כדור פולן כדי לבדוק רגישות, שותים בהדרגה את ג׳ל האלו ורה במשך 7 ימים בכל יום מעלים את המינון, 10 מ"ל, 10 מ"ל, 20 מ"ל, 30מ"ל, 40מ"ל, 50 מ"ל, הכל מרגיש בסדר, אין רגישות, קדימה מחר מתחילים.
הערב שלפני, התחיל במדידות, היקפים ושקילה, לפני כן לא שכחנו להצטייד בירקות המותרים שיהיו במקרר ובכוס מדידה ומשקל מזון ( אף פעם לא שקלתי את האוכל שאני אוכלת).
קראנו בעיון רב את החוברת מתחילתה ועד סופה והבנו מה מצפה לנו.

צילמתי את התפריט של ימים 1-2 ותליתי על המקרר

היה לי נוח שמערכת הארוחות הייתה על המקרר, תזכורת מה עכשיו ומה אחר כך ותזכורת לשאר בני הבית.

הכנתי לי בבוקר קופסאות עם כל הירקות שאפשר לאכול ללא הגבלה, ברוקולי, מלפפון, סלרי, חסות, עלי סלק, בצל ירוק, שעועית ירוקה עדינה, וכשלא היה לי זמן הכנתי בערב לפני. 

ביומיים הראשונים שותים 4 פעמים ביום  ג׳ל אלו ורה, לוקחים גרסיניה, בי פולן, שותים שייק שוקולד(יש גם וניל) וסיבים תזונתיים.
היומיים הראשונים אמורים להיות קשים כי לא כלולה ארוחה כמו בשאר הימים, אך שילוב כל התוספים בצורה סינרגטית תומכים בתהליך והשאירו אותי פעילה ואנרגטית,  לי זה עבר בקלות כי, בכל פעם שהתחשק לי לאכול משהו גם בין הארוחות הרכבתי לי אחלה סלט, קצת לימון והמשכתי בעיסוקי היום. הקפדתי שכל הזמן יש איתי בקבוק מים וכך הייתה לי ביקורת על כמות השתייה.

את שייק השוקולד בחרתי לעשות עם מים, קליל ואפילו טעים.

צילמתי את התפריט של ימים 3-9 ושמתי על המקרר

בימים 3-9 יש ארוחה שאפשר לאכול אותה בצהריים או בערב, בהתחלה אכלתי אותה בערב, לאחר מכן גליתי שיותר מתאים לי בצהריים וכך עשיתי. 

היה מאד נוח שיש המלצות ורעיונות לארוחות פשוטות קלות להכנה, ברוב המקרים לא הצלחתי לסיים את האוכל שנמצא בצלחת, הרגשתי שיש פתרונות לכל צורך ומצב של אכילה ואין לחץ.

נעזרתי ברשימות שהיו בחוברת:

מזונות מופחתי  קלוריות, מזונות של מנה אחת ליום, מזונות של שתי מנות ליום ומזונות ללא הגבלה

באופן אישי לא היה קשה ולא הייתי רעבה באף שלב, התמודדתי יפה מול הפיתויים שהיו מול עיניי, מה שכן צמצמתי למינימום את השהיות שלי במטבח

הבן שלי דיווח יותר על קושי כשהוא רואה מישהו אוכל, לכן נמנע להיות בסביבת אוכל כשלא צריך.

בחוברת יש גם רעיונות לשייקים שונים, אני לא ניסיתי, כי העדפתי להכין שייק שוקולד על בסיס מים, כמה שפחות התעסקות במטבח, מים זמינים, אפשר לקחת לכל מקום ולהכין תוך כדי עבודה או סידורים.

 

איך עשיתי לי מנה מפנקת לנישנוש ( מצטערת לא צילמתי, דמיינו)

מאחר ועכשיו עונת התותים, חגגתי, אפשר לאכול 8 תותים בינוניים, במזונות של מנה אחת ליום או תפוח אחד בינוני

מצאתי את הדרך למנה ״מתוקה״ סלט פירות, חצי תפוח+4 תותים וקצת לימון, פשוט השתמשתי בחצי מהכמויות, תאמינו לי התענגתי חבל על הזמן

ומה עם פעילות גופנית?

יש בחוברת גם טיפים והצעות לאימון גופני ואיזו עצימות נדרשת, ביומיים הראשונים מתאמנים בעצימות נמוכה ובשאר הימים עצימות בינונית למשך 30 דקות, החלק הזה היה פחות בעייתי מאחר ואני מעבירה שעורי פעילות במים, השתתפתי יחד עם המתעמלות ויצאתי להליכות כשהתאפשר.

בנוסף ניתן  לראות הדרכות מצולמות של אימון גופני במסגרת התוכנית f.i.t  forever לחצו כאן

קטע מצחיק, באחד הימים היה מאד קר ולא יכולתי לצאת להליכה, או להתעמל במים, החלטתי שאני לא מוותרת, סידרתי את כל הבית בריצה קלה ובעליה וירידה של מדרגות וקצת קפיצה על חבל עד שתמו להם 30 דקות, הרווחתי פעילות גופנית ובית מסודר, והכי שמחתי שלא ויתרתי לעצמי

תחושה של ניצחון 

כך עברו להם הימים ותחושה של ניצחון החלה לחלחל, הייתי ממוקדת במטרות להיצמד לתוכנית ולהדרכה, הרגשתי שאני בשליטה, מוצאת בכל יום את הזמן ל 30 דקות פעילות גופנית, שחשובה מאד לתהליך וליצירת הרגלים, למדתי להעריך את גודל המנות שאני אוכלת, מרגישה שעשיתי restart לגוף, כל התהליך היה לי מאד נוח, לאן שהלכתי יכולתי לקחת את ״הארוחות״ שלי, למעט הארוחה האחת בצהריים או בערב בהתאם לסדר היום שלי, שמתי לב שהצטמקתי קצת, היה לי פיתוי לעלות על משקל, אך בהמלצת התוכנית, נשקלים ביום הראשון וביום התשיעי. 

תחילת הסוף של הניקוי הגיע עם בוא היום התשיעי, ביום זה ניתן להחליף מנת שייק בצהריים, בארוחה של 300 קלוריות, ניצלתי את ההזדמנות ובסוף גיליתי שממש לא יכולתי לסיים את ארוחת הערב.

בשעה 20:00 עשינו אריאל ואני טקס מדידות

התוצאות

הרגשה כללית טובה ובטן שטוחה

ירידה בהיקפים 1-8 ס״מ באיזורים שונים 

המשקל שלי :  2.2 ק״ג פחות

המשקל של אריאל :  2.9 ק"ג פחות

 כן !!! אפשר להיראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר ב 9 ימים

למעוניינים לרדת במשקל,  תוכנית ניקוי זו נותנת בסיס טוב והתחלה חדשה, ניתן להמשיך את התפריט ולוח הזמנים של ימים 3-9 בכמה מחזורים, או לבחור בכל דרך שתבחרו כל עוד אתם מקפידים על תזונה טובה ומאוזנת ושיניתם הרגלים מזיקים.

מה קרה אחרי שסיימתי את התוכנית?

אני אוכלת מספר ארוחות קטנות ביום, משתדלת  לשתות  ג׳ל אלו ורה 3 פעמים בשבוע, הפחתתי במלח, סוכר וקמח לבן, מקפידה לשלב ירקות ירוקים במהלך היום וכמובן לעשות פעילות גופנית, חושבת כמה פעמים לפני שאני מכניסה לפה,  לי באופן אישי אין בעיית משקל, ויש לי סדר יום שמאפשר להקדיש זמן לארוחות שלי.

הכי חשוב לי,  לא להעמיס על מערכת העיכול, כי היום אני מבינה את ההשלכות של מערכת העיכול על תחלואה ואיכות החיים, ומה בעצם אנחנו רוצים, זה להיות בריאים, חזקים ומאושרים. אעשה את הניקוי פעם- פעמיים בשנה וכמובן אמליץ ואתן השראה לשינוי.

הערה: אני בד"כ לא תומכת באבקות למינהן, תמיד מעדיפה את האוכל האמיתי,  אך אם אתם עובדים, מתרוצצים, נמצאים בדרכים, עסוקים עם הילדים וחוטפים אוכל בדרכים,  אין לכם זמן במהלך היום, דרך זו תומכת ומקלה על ביצוע התהליך, כאשר תתחילו להרגיש את השינוי, אתם תקבלו את המוטיבציה להמשיך.

עורכת  וממשיכה את השיתוף,  מאז חלפו כ 5 שנים, הלכתי ללמוד במרכז לרפואת הרמב"ם אצל ד"ר גיל יוסף שחר, העמקתי בעולם התזונה ואני כיום 

אני יועצת ומנחה לרפואה טבעית לאור גישת הרמב"ם

וביחד עם דנה ארדברג גל, תזונאית קלינית, אנחנו מובילות תכניות ליווי ותמיכה, ליחידים ולקבוצות, קורסים דיגיטליים ואתגרי ניקוי רעלים, יש לנו פתרונות פשוטים כי אנחנו מיישמות תזונה בריאה ומבריאה כדרך חיים.

שמי יפית, יועצת ומנחה לרפואה טבעית לאור גישת הרמב"ם, מזמינה אתכם ליצור קשר, אשמח לענות לכל שאלה שלכם, במידה ותהיו מעוניינים לעודד את הגוף להתנקות, להפחית במשקל, לקבל השראה לשינוי והתחלה חדשה, אני אלווה ואתמוך במספר תכניות לבחירתם

יפית, אני מעוניין/ת לעשות את הצעד הבא ולקבל השראה

תפריט ראשי
דילוג לתוכן