מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא לזוגות, טיפולים לשיפור איכות החיים

ספא בוטיק ייחודי וקליניקה בקיבוץ גונן בצפון, מטפלים עם וותק וניסיון למעלה מ 30 שנה, חבילות ספא, טיפולים במים ומוצרי forever

פרחי באך – היסטוריה

ההיסטוריה של פרחי באך
תמציות פרחי באך פותחו על ידי ד"ר אדוארד באך (1886-1936) רופא בולט בזמנו, חוקר הומיאופת ובקטריולוג אנגלי. ד"ר באך האמין שלמצב הנפשי, תפקיד חשוב בשמירת הבריאות הפיזית של האדם, ובתהליך החלמתו.

ב- 1930 עזב ד"ר באך את לונדון ויצא לחקור במשך מספר שנים תמציות פרחים בשטחים כפריים באנגליה.ב-1934 החליט להשתקע והקים בהר ורנון את מרכז עבודתו,שם בילה את שנותיו האחרונות והשלים את מחקרו.
כיום, הר ורנון ידוע יותר כמרכז באך, וממשיכי דרכו של ד"ר באך שוקדים ומכינים תמציות פרחי באך, מפרחים המצויים באותו אזור שגילה באך בשנות בשלושים.

ד"ר באך גילה וסיווג 38 מצבים נפשיים שונים וייצר מספר תמציות פרחים בהתאמה. הוא מצא דרך פשוטה, טהורה ובטוחה לרפא בני אדם תוך התחשבות במצבם הנפשי והמנטאלי הייחודי. באך מצא שתמציות פרחים מסוימות מובילות לריפוי עצמי בכך שהן מטהרות את האדם מגורמים רגשיים שליליים המשפיעים לרעה על בריאותו.

תמציות באך מופקות מניצנים, פרחים, שיחים ועצים שאינם רעילים. התמציות נוצרות מהתחממות של הפרחים במי מעיינות תחת השמש, או מהרתחת הפרחים במים במידה הרצויה.

אז מה זה טיפול בפרחי באך?

 עקב קצב חיים עמוס, משברים, הרגלים, דפוסים, לחצים, מתחים אנו מתכסים בקליפות. הקליפות אלו הן: הגנות, חרדה, כעס, דאגנות, חוסר בטחון עצמי, אגו, בדידות, עצבות, דיכאון ועוד.

הטיפול בפרחי באך משחרר את האדם מתחושות אלו, ומפגיש אותו עם תכונותיו החיוביות.

בתגובה למאורעות החיים אנו מכסים את עצמנו בחומות,קליפות והגנות. חוסר איזון נפשי או רוחני גורם לכך שהגוף מגיב בכאב פיזי למצוקה נפשית, התגובה יכולה שונה מאדם לאדם גם למצוקה נפשית "זהה". הבעיה האמיתית אינה הכאב או העיוות הגופני, אלא הגורם הפנימי, הרגשי והטבעי לבעיה. כאשר נפתרת הדילמה, נפתרות גם הבעיות הפיזיות.

  • ד"ר באך האמין שמחלה היא מצב בו חלק אחד מהשלם לא מתפקד בתיאום.
  • כאשר התערבות או דעות של אחרים גורמים לאדם לנהוג שלא על פי קולו הפנימי, נוצרים קונפליקטים של הנפש (שנאה, פחד, כעס), מצבים אלה משפיעים על מצב בריאותו של האדם.
  • ציות לקול הפנימי מביא את כל התכונות אליהן שואף האדם, עדינות, חוזק, חכמה, שלום ואהבה.
  • אהבה ומטרה מוגדרת בחיים הנם הגורמים הראשוניים לאושר.
  • בריאות משקפת הרמוניה בין הנפש לאישיות.
  • מחלה היא תוצאה של הקונפליקט או של פעולה חסרת הרמוניה בין הנפש לאישיות.
  • כל דבר שקשה לנו- הוא שיעור.
  • מחלה מתפרצת כשאין פתרון לקונפליקט.

 

מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא, טיפולים ומוצרים לשיפור איכות החיים © 2018
mDesigns Innovations Ltd.
עסקים חושבים תוכנה אתרים ואפליקציות
תפריט ראשי
דילוג לתוכן