מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא לזוגות, טיפולים לשיפור איכות החיים

ספא בוטיק ייחודי וקליניקה בקיבוץ גונן בצפון, מטפלים עם וותק וניסיון למעלה מ 30 שנה, חבילות ספא, טיפולים במים ומוצרי forever

טיפול וואטסו בצפון – השפעות הווטסו על גוף האדם

 watsu – שיטת הוואטסו היא אחת מטכניקות הטיפול במים ומבוססת על האומנות היפנית העתיקה – זן שיאצו.

שיטת הזן שיאצו משתמשת בנקודות לחץ ומתיחות לשחרור אנרגיה חסומה לאורך המרידיאנים של הגוף, שהם הערוצים לאנרגיית החיים.

שיטת הוואטסו משתמשת במים חמים (בטמפ' של 34.5-35 מעלות ) כמקום מושלם ליישום של מתיחות, עיסוי ולחיצות- המקבלות אפקט שונה לחלוטין מטיפול יבש. התחושה שנותנים המים החמים עם תחושת חוסר המשקל שלנו, מאפשרת לעמוד השדרה לנוע במים בצורה שאינה אפשרית ביבשה, טיפול וואטסו, מוצע כפינוק מיוחד לאלו המגיעים לטיפול חד פעמי או כחלק מחבילות הפינוק שלנו. טיפול וואטסו מוצע גם כחלק מסדרת טיפולים, כהתמודדות עם כאב, וטיפול המשפר מצבי לחץ, שחיקה וסטרס.

לפרטים ומחירים של טיפול וואטסו ליחיד או לזוג לחצו כאן

וואטסו בספא

בטיפול וואטסו, המשקל מופחת מהחוליות כתוצאה ממצב הציפה במים מאפשר שחרור אנרגיה. כשהאנרגיה זו (chi) משתחררת, היא מתחילה לנוע במעלה עמוד השדרה ויוצרת ריפוי פיזי רגשי ורוחני.

אנשים רבים מעידים על ההתנסות בטיפול watsu, ציפה במים החמים, לא רק כנעימה מבחינה פיזית, אלא גם כהתנסות הפותחת אצלם משהו רגשי.
אנשים מדווחים כי לאחר טיפול מים בטכניקת וואטסו, הם רגועים משהיו אי פעם והטיפול הינו אחת החוויות החזקות שחוו בחייהם. יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפול במים בשיטת וואטסו .

חוויות מטופלים מספר האורחים בספא לחצו כאן

יתרונות הטיפול העיקבי והרצוף בשיטת וואטסו לבעלי צרכים מיוחדים כמו גם לאנשים בריאים – אושרו בדוחות ומחקרים רבים והוכחו כבעלי אפקט ארוך טווח ובעלי השפעה חיובית בחייהם של המטופלים.  בכל הדיווחים של מטופלים בשיטת הווטסו – היה דיווח אחד משותף – תחושה של אחדות בין חלקי ההוויה השונים  – גוף- נפש.
התחושה החזקה של שחרור, של עזיבת השליטה, לתת את עצמך עד הסוף למטפל, לאבד את השליטה על הגוף, להרגיש כמו ברחם, מוגן ועטוף וללא דאגות.
טיפול וואטסו, מלמד מטופלים את השיעור החשוב של להיות מובל לפעמים ולא מוביל, להתחבר למקום עמוק, קדמון וראשוני ולאחד את מישורי ההוויה השונים.

מעוניינים בפרטים על טיפול וואטסו כחלק מחבילות הספא שלנו לחצו כאן

1מיי-טיפול ספא טיפולים במים בצפון 0773012077

כיצד טיפול וואטסו – watsu עוזר לבעיות נוירולוגיות? 

אצל מטופלים עם בעיות נוירולוגיות יש לעיתים קרובות הגבלות בטווחי תנועה, כתופעות משניות להגבלות ברקמות הרכות. מגבלות אלו יכולות להשפיע בצורה שלילית על תהליך ההחלמה ע"י הפרעה לתנועה יעילה מבחינה ביו-מכנית, כמו כן בעיות של טונוס והפרעות בתנועה רצונית מודגשת כאשר רקמות השריר מתקצרות ויוצרות התנגדות מוגברת לתנועה. שימוש בשיטת וואטסו בחלקי הגוף האלו יכול לשפר את גמישותם. העבודה במים גורמת לשרירים להתרגל לטווח         חדש של תנועה גם ביבשה.

מעוניינים  בהידרותרפיה, טיפול וואטסו כהתמודדות עם כאב לחצו כאן

מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא, טיפולים ומוצרים לשיפור איכות החיים © 2018
mDesigns Innovations Ltd.
עסקים חושבים תוכנה אתרים ואפליקציות
תפריט ראשי
דילוג לתוכן