מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא לזוגות, טיפולים לשיפור איכות החיים

ספא בוטיק ייחודי וקליניקה בקיבוץ גונן בצפון, מטפלים עם וותק וניסיון למעלה מ 30 שנה, חבילות ספא, טיפולים במים ומוצרי forever

טיפול קרניו-סקראל על מיטת הטיפולים או במים

C.S.T – Cranio Sacral therapy

בשנים 2004 -2006 הוכשרה יפית כמטפלת בקרניו סקראל שלבים 1 ו 2 .
לאחר ניסיון של 10 שנים בטיפולים במים ( הידרותרפיה וספורט שיקומי מ 1995) , יפית הבינה והרגישה, שהכי טבעי לה להשתמש במים כמיטת הטיפולים, וכך פיתחה את העבודה והטיפול שלה – קרניו סקראל במים.
תגובות המטופלים במהלך כל השנים, הטיפול והקשר המופלא עם המים, השקט והיכולת להקשיב לגופו של המטופל חיזקו את אמונתה של יפית, כי השיטה יעילה לטיפול במערכת העצבים ובעמוד השדרה, כאבים כרוניים, בעיות בתנועתיות כמו מפרקים נוקשים, תינוקות עם איחור התפתחותי, לחץ נפשי …..
ניתן להזמין טיפול קרניו- סקראל במים, כטיפול חד פעמי או כחלק מסדרת טיפולים.

כיצד מתבצע טיפול קרניו סקראל במים?                                                טיפול במים

בתחילת הטיפול מתבצע אבחון של המטופל ע"י בדיקת התנועה של הנוזל העצבי והערכתה. בדיקת תנועתיות הנוזל נעשית מתוך הקשבה עמוקה לגופו של המטופל, וכך ניתן ללמוד היכן נמצאות החסימות במערכת הקרניו סקראלית.

הטיפול מתבצע בזמן ציפה, שבו הגוף מוצף במים בעזרת אביזרים, האוזניים במים ויש תחושה אמיתית של חוסר משקל ותחושת ריחוף. טיפול הקרניו-סקראל, התפתח משיטות הכירופרקטיקה ואוסטיאופתיה, ויפית אוחנה התאימה את השיטה לעבודתה במים, ע"י הפעלת לחץ עדין מאד (שאינו עולה על 5 גרם לחץ), משחררת אזורי חסימה ומסייעת לגוף להעיר את יכולת הריפוי העצמית שלו, הטיפול, מחדש את חיוניות המוח ומערכת העצבים והגוף כולו.

מהי המערכת הקרניו סקראלית?                                        קרניו סקראל בגליל

השיטה פותחה בארצות הברית ע"י רופא אוסטאופת בשם וויליאם גרנר סאתרלנד.

טיפול בשיטת קרניו סקראל הוא למעשה ויסות של מערכת העצבים המרכזית ועצמות הגולגולת במגע ידני עדין, שמסייע לגוף לשחרר חסימות. הטיפול נעשה מעצמות האגן, לאורך עמוד השדרה ובעצמות הראש.

למערכת הקרניו סקראלית  (עצמות הגולגולת, פנים ולסת, עצם העצה, עמוד השדרה והנוזל השידרתי המקיף את מערכת העצבים) בדומה למערכת הלב, הדם והנשימה, השפעה על מספר גדול של תפקודי הגוף.

חוסר איזון במערכת זו יכול להשפיע באופן ניכר על המוח וחוט השדרה וכך לגרום לחוסר תפקוד חוש (סנסורי), תנועתי (מוטורי) ואינטלקטואלי.

בשל חשיבות המערכת הקרניו סקראלית ורגישותה הרבה, ישנן סיבות רבות היכולות לגרום לחסימה בנוזל הקרניו סקראל המקיף את מערכת העצבים, כמו יציבה לא נכונה, "צליפת שוט" כתוצאה מתאונה, עקמת, בעיות גב, פגיעות ראש (אפילו קלות), פציעות שונות, דלקות, חוסר איזון מבני, שרירים מתוחים או תפוסים, מתח רגשי, מחלות ועוד.

טיפול קרניו סקראל מועיל בבעיות במערכת העצבים ובעמוד השדרה, כאבים כרוניים שונים, בעיות בתנועתיות כמו מפרקים נוקשים, מגרנות וכאבי ראש, חוסר אנרגיה, היפראקטיביות, קשיי למידה, הפרעות קשב וריכוז, פריצת דיסק, הפרעות שינה, בעיות גיל המעבר, בעיות במערכת החיסונית, בעיות מחזור, לאחר שבץ מוחי ועוד. כמו כן יכול טיפול קרניו סקראל להקל על נשים בהריון ולעזור בהכנת הגוף ללידה, והוא מומלץ גם לתינוקות וילדים, ובייחוד לפגים הסובלים מבעיות שונות.

המערכת הקרניו-סקראלית היא, איפוא, צומת מרכזי בגופנו דרכה ניתן לשלוט בכל איבר ואיבר. מכך נובעת החשיבות הרבה לבריאותה ותקינות פעולתה של המערכת.

מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא, טיפולים ומוצרים לשיפור איכות החיים © 2018
mDesigns Innovations Ltd.
עסקים חושבים תוכנה אתרים ואפליקציות
תפריט ראשי
דילוג לתוכן