מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא לזוגות, טיפולים לשיפור איכות החיים

ספא בוטיק ייחודי וקליניקה בקיבוץ גונן בצפון, מטפלים עם וותק וניסיון למעלה מ 30 שנה, חבילות ספא, טיפולים במים ומוצרי forever

לימוד שחייה- לכל הגילאים והרמות 

שיעורים פרטיים / זוגיים
קבוצות קטנות 
למתחילים, מתקדמים ושיפור סגנון

לאחר ניסיון של למעלה מ 25 שנה ולמעלה מ 8000 תלמידים, אנו יודעים ומאמינים שביכולתנו ללמד כל אחד לשחות. במהלך השנים פיתחנו כלים ושיטות ללימוד תורת השחייה, משתמשים בדרכים ובשיטות פסיכולוגיות מתוחכמות כדי שהתלמיד ייהנה מהשחייה ורגש ההשתחררות במים. אנו מלמדים את תורת השחייה בדרך בריאה ויעילה, תוך מודעות וערנות לנעשה וללא הפעלת לחץ ומתח מיותרים על עמוד השדרה. 

לימוד שחייה לבעלי  צרכים מיוחדים

תהליך ההתמודדות עם מורכבות הבעיה, מצריך הרבה מעבר ללימוד שחיה לשמו. לכן אנו כאן בדיוק למטרה זו. אנו נתייחס לכל ההיבטים ונתאים באופן אישי את סגנון השחייה עפ"י ליקויים תפקודיים שונים הכוללים את האלמנט הטיפולי – הידרותרפיה  וגם את  האלמנט הלימודי .

הפעילות במים מקדמת, מהנה, מגבירה את המוטיבציה וההתמדה.

ליקויי יציבה
רבים מגיעים ללמוד לשחות בהפנייתו של הרופא המטפל בדרך כלל בנוסח אחיד "להנ"ל  ליקוי יציבתי – מומלץ שחייה", וזאת ללא התייחסות למהות הליקוי ולהשלכות הכרוכות בטיפול בו. לפי גישה זו, כל אדם שעבר קורס ללימוד שחיה יכול להיות מדריך לילדים ומבוגרים בעלי ליקויי יציבה. אולם, הטיפול בהם מורכב, מאחר וקיימות הרבה וריאציות לליקוים אלה.

 

 

 

 

 

מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא, טיפולים ומוצרים לשיפור איכות החיים © 2018
mDesigns Innovations Ltd.
עסקים חושבים תוכנה אתרים ואפליקציות
תפריט ראשי
דילוג לתוכן