מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא לזוגות, טיפולים לשיפור איכות החיים

ספא בוטיק ייחודי וקליניקה בקיבוץ גונן בצפון, מטפלים עם וותק וניסיון למעלה מ 30 שנה, חבילות ספא, טיפולים במים ומוצרי forever

פאלם-תרפי – ®Palmtherapy

פאלם-תרפי ® – רפואה משלימה בתחום הנפש, לטיפול מהיר בבעיות רגשיות ונפשיות: חרדות, פחדים, טראומות, מתחים, כעסים, רגשות שליליים וזיכרונות קשים.

שיטה מהפכנית לשיפור התפקוד, עקב מצבי חרדה ולחץ, השיטה מבוססת על התורות העתיקות המדברות על הקשר מוח-יד ובהן כירולוגיה, רפלקסולוגיה הדיקור הסיני וגרפולוגיה.

פאלם-תרפי ® הינה שיטת טיפול המסייעת להתגבר על כאבים נפשיים ופיזיים ומשפרת יכולות, וכל זאת באמצעות גירוי סלקטיבי של קווים ונקודות ספציפיים בכף היד הקשורים לאישיות האדם.

תחומי הטיפול בפאלם-תרפי ®:

חרדות ופחדים חזקים
מתחים מהעבר, מחלות/כאבים גופניים ממתחים
דיכאון
כעסים
כאבי ראש נפשי –גופני
כאבי פרידה, אבלות
אלרגיות
שיפור היכולת המילולית
הגברת הויטאליות
הגברת מוטיבציה
הגברת אנרגית ההצלחה
שיפור יכולת הלמידה
הגברת כוח רצון
הגברת היצירתיות- כישרונות
יציבות בחיים

להזמנת טיפול  ופרטים נוספים 052-2578741

התרפיה מבוססת על הקשר העצבי אנרגטי של היד והמוח, מהמוח ליד ומהיד למוח, ומיועדת לטיפול בשני מישורים: בעיות רגשיות ונפשיות ובמקביל מתאימה השיטה גם לשיפור יכולות אישיות ברמה הויטאלית, ריכוז, למידה, כוח רצון ועוד.

עיקרון העבודה בשיטת הפאלם-תראפי ® הם לחיצות במקומות מסוימים בידיים באופן סלקטיבי המביא להרפיה מכאבים טראומטיים כלשהם.

מיפוי המוח מראה שכף היד, למרות שהיא מהווה חלק קטן מגוף האדם, תופסת באופן יחסי, מקום ייצוג גדול מאוד במוח, בחלק הסנסורי והמוטורי.

פאלם-תראפי ® רפואה משלימה בתחום הנפש, מהמוח ליד ומהיד למוח.

במשך שנים הוכח ותועד על ידי חוקרים שונים של מבנה המוח ותפקודו, שגירוי במשך מספר דקות באזורים מסוימים במוח, באופן ישיר ועקיף, מעלה מגוון רגשות (בהתאם למקום הגירוי המוחי), מחרדות נוראות ועד להרגשת הנאה ושלמות נפשית.

נערך מחקר, בעזרת אלקטרודות, אשר הונחו במספר מקומות במוח, ראו והוכיחו, שגירוי המוח באזור שנקרא "המערכת הלימבית" וכן במקומות נוספים במוח, אכן מעורר רגשות של כעס, שנאה, אשם, אהבה וכן זיכרונות ילדות. חוקרים אלה היו מסוגלים "להדליק" ו"לכבות" תגובות נפשיות שונות. היחס בין הגירוי המוחי לתגובה הרגשית – התנהגותית שבאה בעקבותיו היה ברור.

 משה צוואנג ז"לאת שיטת הפאלם-תרפי ® פיתח ד"ר משה צוואנג ז"ל, לאחר שנים של מחקר מבנה האישיות, שמתבטא בכף היד, הוכיח כי גם על ידי גירוי במקומות וקוים בכף היד, המייצגים תכונות נפשיות שונות, יש באפשרותנו לגרום לשינויים ברגשות ובאופן מהיר, מאחר והקשר יד-מוח הינו ישיר ובלתי תלוי ברצון האדם להשתנות.
הפאלם-תראפי ® עוזר גם בעיצוב האישיות, אמנם באופן איטי יותר לעומת התוצאות המהירות המושגות במצבים של פחדים, כעסים ורגשות אחרים. למרות זאת ניתן לשפר את הריכוז והלמידה, להגביר את המוטיבציה, הכריזמה ואנרגית ההצלחה תוך חודשים ספורים על ידי גירוי יומי של מספר דקות במקומות הנכונים בכף היד.

על המחקר שפורסם בכתב העת הרפואי אוקספורד ב מרץ 2007  ®palmtherapy -גישה רפואית אלטרנטיבית, לחרדה לפני צנתור לב לחצו כאן

הטיפול אינו מחליף אבחנה רפואית / פסיכולוגית  / טיפול

מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא, טיפולים ומוצרים לשיפור איכות החיים © 2018
mDesigns Innovations Ltd.
עסקים חושבים תוכנה אתרים ואפליקציות
תפריט ראשי
דילוג לתוכן