מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא לזוגות, טיפולים לשיפור איכות החיים

ספא בוטיק ייחודי וקליניקה בקיבוץ גונן בצפון, מטפלים עם וותק וניסיון למעלה מ 30 שנה, חבילות ספא, טיפולים במים ומוצרי forever

הבשורה לסובלים מכאבי גב, פריצת דיסק והטיפול האפקטיבי לכאבי גב

 

אם אתם מחפשים פתרון קל ומהיר לכאבי הגב שלכם, אם אתם לוקחים כדורים בכל פעם שמופיעים כאבי הגב, אז דעו לכם שלא עוד, היום כבר הגישה משתנה והמודעות להשפעה ולקשר בין גוף לנפש, תופסת תאוצה, משנים הרגלי חיים לא בריאים ולוקחים אחריות עצמית.

חולי פיזי יוצר חולי רגשי ולהפך, מערכת החיסון שלנו מושפעת גם ממצבים רגשיים ומנטאליים. 

כאבי הגב שלנו למשל, יכולים להיות השתקפות סמלית לאי שקט רגשי וחסימה רוחנית, למרות שיש גורמים חיצוניים ופיזיים. כאשר קיימת פגיעה וחולשה באזורים שונים נרגיש גם כאבים בגב התחתון, צוואר, כתפיים, ברכיים, כאבי הגב שלנו משמשים לנו כאזהרה ומאותתים לנו על שיבוש במערכת שלנו ושקיים חוסר איזון.

לאחר 20 שנות טיפול ושיקום במים באנשים, שסבלו מכאבי גב תחתון, כאבים בגב עליון, כאבי צוואר, לימים אחדים, שבועות, חודשים ואף שנים כתוצאה ממחלות כרוניות, אנו בהחלט יכולים לומר שטיפול במים, לכאבי גב ופריצת דיסק, בשילוב טכניקות שונות, מטפל בגוף ובנפש, וכל זאת, תוך כדי ציפה, נטרול החושים, ועבודה על מערכת העצבים, אנו מאפשרים תהליך של ריפוי, ויסות חושי – רגשי ויצירת תחושת ביטחון אצל המטופל.

בטיפול במים החמים לסובלים מכאבי גב תחתון, נרגיש את המערכת הקרניוסקראלית (עצמות הגולגולת, פנים ולסת, עצם העצה, עמוד השדרה והנוזל השדרה המקיף את מערכת העצבים), נשים לב לחוסר האיזון, לקצב הנשימה, האם קיים פחד מאיבוד שליטה, נאזן את המערכת ונעבוד גם על הרקמות והשרירים הרוחביים, נרגיש את המפרקים והשרירים שמשתחררים, הנשימה שמאיטה ואת הרוגע והשלווה שמשתלטים על המטופל.

 

אירוע טראומתי יכול השפיע על כאבי הגב שלנו, כאשר חווים טראומה, נפשית או גופנית, הגוף נושא עמו את זיכרון האירוע, ומכיל מטענים פיזיים ורגשיים, אשר גורמים או יגרמו בהמשך חיינו, ברמה זו אחרת, לשיבוש מערכת העצבים אשר יוצאת מאיזון, וכאן לעיתים לקשיים בתפקוד, לבעיות שינה, לכאבים פיזיים, לניתוק רגשי, לבעיות ריכוז ולקושי ביצירת קשרים חברתיים.

לכן כדאי שנשאל את עצמנו ונבדוק מה קורה בחיינו, האם אנחנו מרוצים ממה שאנחנו עושים, טוב לנו, למה אנחנו זקוקים, האם אנחנו מביאים את עצמנו לידי ביטוי, מילולי, יצירתי, האם אנחנו חיים בסטרס, פעילים גופנית?

מהיום ניקח אחריות למערכות היחסים שלנו עם עצמנו והאחרים, נלמד לאהוב ולסלוח, לחיות מתוך שקט ושלווה והגשמה עצמית.

 
Updated: 06/03/2019 — 00:05
מיי-טיפול - וואטסו, חבילות ספא, טיפולים ומוצרים לשיפור איכות החיים © 2018
mDesigns Innovations Ltd.
עסקים חושבים תוכנה אתרים ואפליקציות
תפריט ראשי
דילוג לתוכן