יתרונות מוצרי forever

 


רבים שואלים מהו היתרון של מוצרי Forever על-פני מותגים אחרים זולים יותר? בחרנו עשרה יתרונות מרכזיים שחשוב לנו שתכירו

1. אנו המגדלים, היצרנים והמשווקים הגדולים בעולם של אלו ורה. אנו הבעלים של המטעים בארה״ב ובאיים הקריביים – בהם האקלים אידאלי למטרה זו. לכן אנו יכולים לומר בדיוק איך והיכן גדל הצמח ולהבטיח שלא היו חומרי הדברה או דישון כימיים בשדות האלו ורה שלנו.

2. אנו שולטים על כל התהליך: מן השלב של בחירת העלים הבשלים לקציר ועד לטמפרטורת האחסון לאחר האריזה בבקבוקים. אנו לא תלויים באף ספק אחר.

3. הג'ל שלנו מופק מעלים בשלים, מיד לאחר קטיפתם עובר מיידית תהליך ייצוב, כדי לשמר את תכונותיו המזינות.

4. אין תוספות טעם, או תוספות צבע לג'ל שלנו. מאחר וקוטפים אלו ורה מספר פעמים במשך השנה, יתכנו הבדלים בצבע וטעם. יש חברות, המוסיפות גורמי הלבנה למוצרי האלו ורה שלהן, בכדי לשמור על צבע יציב על המדף במשך כל השנה. לעומתן, אנו מאמינים, שהצבע המקורי הוא הטבעי והבריא.

5. למרות שג'ל האלו ורה מורכב בחלקו הגדול ממים, כל מי שרואה את הג'ל הגולמי יודע שזה איננו נוזל זך דליל. ג'ל האלו ורה שלנו אינו עובר תהליך של הומוגניזציה או סינון. למשקאות שלנו משקע עשיר של סיבים טבעיים המכילים רבות מן התכונות הטובות של אלו ורה, הדרושות לתזונה היומית שלנו. אנו מציעים לנער היטב את המשקאות, על מנת לקבל את מלוא היתרונות מן הסיבים הטבעיים. יש חברות, המציעות אלו ורה מסונן, שנראה כמו מים רגילים. אך לאחרונה, תשומת לב ניכרת מכוונת לעלי האלו ורה השלמים, המוצגים על ידי המשווקים, כמכילים יתרונות נוספים. חברות אלו נמנעות מלהסביר, שיש להעביר את כל הנוזל דרך מסנני פחם, על מנת להסיר את האלמנטים המשלשלים המצויים בציפת העלה, תהליך המפר את האיזון הטבעי של חומרי הג'ל.חברת Forever אינה מסכנת את שלמות המוצר תוך העברת הג'ל סינון כזה. מאחר והיתרונות המסורתיים והמוכחים היטב של אלו ורה מצויים בג'ל ולא בקליפה. חברת Forever מסירה את הקליפות המיותרות ללא שחרור האלמנטים המשלשלים הללו לתוך הג'ל, ומשתמשת בהן לדישון טבעי של שדות האלו ורה.

6. האלו ורה שלנו אינו עובר הרתחה. הרתחה או פיסטור הם תהליכי שימור זולים ומהירים יותר. חום גבוה מידי, הורס את הרכיבים הפעילים. אנו משתמשים רק בטמפרטורות שמתחת לרמת פיסטור – תהליך הידוע גם כ״תהליך קר״ – על מנת להבטיח את שימור פעילות האנזימים ושאר הרכיבים הרגישים לטמפרטורות גבוהות. התהליך הקר נועל את מרכיבי התזונה מיד לאחר הקציר ומאפשר למוצר לשמור את מלוא אונו למשך זמן ארוך ביותר.

7. האלו ורה שלנו אינו משוחזר מגל קפוא או מאבקה מיובשת. הקפאת הגל או ייבושו מאפשרים להגיע ל״ריכוז״ ו״חוזק״ גבוהים יותר אך לא בהכרח ·לפעילות גבוהה יותר. מוצרי Forever מיוצרים מ-100% ג'ל אלו ורה מיוצב, הישר מן הצמח לתוך המוצר, ואילך.

8. ג'ל אלו ורה מיוצב ב- 100% הוא המרכיב הראשוני על תוויות משקאות האלו ורה, הג'ל למריחה והתחליבים השונים שלנו. "מעבדות המזון והתרופות של ניו-יורק" הצהירו שג'ל האלו ורה שלנו זהה לג'ל הגולמי. במילים אחרות, שתיית ג'ל האלו ורה שלנו לאיסוף הג'ל הטבעי הישר מתוך העלים הטבעיים, הכנסתו למעבד מזון ושתייתו.

9. למוצרינו יש אחריות מקיפה למשך שלושים יום, דבר שלא קיים אצל אף יצרן או קמעונאי של מוצרי אלו ורה המשווקים בחנויות, בבתי המרקחת ואצל הקוסמטיקאיות.

10. המוצרים שלנו עושים את כל ההבדל בין להרגיש טוב לבין להרגיש נהדר !

תפריט ראשי
דילוג לתוכן